Haai :)
Ongeveer 2 maanden terug leerde ik M. kennen. Na een soort gevoelens gevecht, hebben we na 1 maand gemeet. Dat draaide uit op bed. Geen sex, maar wel alles wat daarvoor hoort. Zondag hebben we elkaar weer gezien, en dat draaide wél op sex uit. Goede sex ook. Had ik even nodig.
M. is mijn steun en toeverlaat. Ik kan alles aan hem kwijt, en hij ook aan mij. Hij steunt me, en ik zo liegen als ik geen echte gevoelens voor hem had.
Vorige week verveelde ik me werkelijk dood. Ik besloot voor de lol eens op Omegle te gaan kijken. En bingo: De 2e persoon was een nederlander. G. Na een heel leuk gesprek msn uitgewisseld, en daar verder gebabbelt. Nu zit het zo dat ik en G precies dezelfde passies hebben, en dezelfde levensdoelen. Redelijk dezelfde smaak op welk gebied dan ook. Had ik met M. ook, maar G is 2 jaar jonger dan M, nog 7 jaar ouder dan mij, maar oke, heeft een echt vaste baan (hetzelfde wat ik ook wil doen laters) en is 100× zo aantrekkelijk.
Na heel wat gewhatsapp is zeker hij tot de conclusie gekomen dat hij me echt leuk vind. Ik hem ‘helaas’ook. Die helaas snap ik niet, maar in mijn ogen is dit best fout tegenover M, aangezien ik net aan het proberen ben hem voor te gaan stellen aan mijn ouders.
Nu zit ik zelf in een redelijk zware periode, morgen hoor ik of ik wel op niet geopereerd ga worden, en ik heb geen behoefte aan een serieuze relatie. En ik heb het idee dat mijn gevoel voor M. zo snel weg is! Ook met zoenen, ik had daar geen behoefte aan. Ik heb het gevoel dat ik hem heb gebruikt voor de sex. En dat ik liever met G. iets zou willen beginnen als mijn problemen grotendeels opgelost zijn.
Heeft er iemand hier verstandig advies?
(Ja,ik wacht af hoe het allemaal loopt. Maar zal ik M. na morgen vertellen dat ik geen relatie wil, of zal ik dat voorlopig nog voor me houden? Ik vind hem bloedirritant worden en ik reageer ook minder snel op ping en alles. Ik voel me schuldig, maar ik wil hem niet aan het lijntje houden.)