Femme logo

Home / Forums / Lekker kletsen / 3 maanden

3 maanden

• aangemaakt
    12 mei 2012
  • laatste reactie
    28 mei 2012
  • 19
    reacties
  • 6
    gebruikers
  • Origineel gepost door JustMe...
    Meest gepost door JustMe...
    Laatste bericht van JustMe...
Lekker kletsen
  • Aanmaker
    Onderwerp

• JustMe…
    Bijdrager
    JustMe...
    Reageer

hee ik heb een vraagje en ik dacht.. misschien weten jullie het wel.
    ik heb vrijdag 3 maanden met mijn vriendje en ik heb echt geen idee wat ik hem kan geven…
    xx ik hoop dat jullie mij kunnen helpen :shiny:

• Vitani94
    Reageer

Vertel eerst wat meer over je vriendje en jullie relatie.

JustMe...
    Reageer

Ehmm
    hij houd van zeilen en roeien. Hij zit op drummen. Hij is heel druk met zijn sporten en hobby’s en daarom spreken we ook niet zo vaak af(wat ik heel jammer vind)Hij is vooral heel lief :)
    We zijn nog niet verder gegaan dan zoenen…
    Ik hoop dat je hier genoeg aan hebt :shiny:

Vitani94
    Reageer

Geef hem iets leuks voor z’n hobby/hobbies. Stel, een hobby van hem is gitaar spelen, geef hem dan een setje plectrums.

Chavique
    Reageer

Misschien is het een leuk idee om samen iets te gaan doen,
    ook omdat jullie niet zoveel afspreken.
    Plan gewoon een gezellig avondje samen met een filmpje of gezellig uit eten! :)

JustMe...
    Reageer

okee dank jullie wel :shiny: ik denk dat we wel een film kunnen zien of naar de bioscoop kunnen gaan ofzo

JustMe...
    Reageer

ik had gevraag of ie vrijdag met mij naar de bioscoop wou alleen hij gaat 4 dagen op zeilweekend :( dus dat word em niet

LOVELYxKISSES
    Reageer

Tja, als hij niet kan dan is dat zijn probleem. Ik bedoel, dan moet je maar een keer inplannen wanneer het wel kan. En anders, dan niks. Ik bedoel, 3 maanden is geen mijlpaal ofzo. Maar als je persé iets wil geven hoeft dat niks speciaals te zijn. Als is het maar een reep chocolade of zoiets.

JustMe...
    Reageer

Ja het is ook zijn probleem maar zo gaat et altijd als ik vraag of we wat gaan doen. Hij is altijd bezig met zn sport en hobby’s en zn band… En als ie het dan aan mij vraag en ik zeg een keer nee ik kan niet, dan word hij boos…

klaaaar
    Reageer

Zo, leuke vriend heb jij. Als mijn vriend zo deed was ie allang mijn vriend niet meer.
    Ik zou zeggen, geef hem niks. Verdient ie niet, als ik je verhaal zo hoor.

Reageer

Nou, laten we niet gaan haten. Iedereen heeft zijn minpunten, en je zei aan het begin van het topic dat het een hele lieve jongen is. Geef hem een paar nieuwe drumsticks ofzo .. Verzin eens iets creatiefs – het hoeft niet persee iets met zijn hobby’s te maken zijn. ’t Kan ook een ander thema hebben ..

klaaaar
    Reageer

Nou, sorry hoor. Maar als mijn vriend het me flikt om elke keer nee te zeggen als ik vraag of we wat kunnen doen en als ik één keer nee zeg hij meteen boos wordt.. Dat vind ik persoonlijk niet normaal.

Vitani94
    Reageer

@klaaaar wrote:

Zo, leuke vriend heb jij. Als mijn vriend zo deed was ie allang mijn vriend niet meer.
    Ik zou zeggen, geef hem niks. Verdient ie niet, als ik je verhaal zo hoor.

Ik zou dat ook niet lang volhouden, hoor. Maar ik zou het wel eerst aankaarten van ‘ik vind het niet leuk dat jij haast nooit tijd hebt als ik een leuk voorstel doe en dat als ik een keertje niet kan als jij iets verzonnen hebt je gelijk kwaad bent’.

klaaaar
    Reageer

Oh dat zou ik nog niet eens doen. Daar ben ik dan weer te eigenwijs voor.
    Dan zou ik zoiets hebben van ‘je weet dat in een beetje een goede relatie dat niet normaal is’.
    Ik zou gewoon geen tijd meer aan m besteden haha (a)

JustMe...
    Reageer

Ik ga morgen even met em praten. En als het daarna niet beter is maak ik et misschien uit (hoe moeilijk ik dat ook vind…)

Vitani94
    Reageer

@JustMe… wrote:

Ik ga morgen even met em praten. En als het daarna niet beter is maak ik et misschien uit (hoe moeilijk ik dat ook vind…)

Ik kan me ook niet voorstellen dat het makkelijk is, maar als je zelf het niet meer vind kunnen hoe hij tegen je doet en hij is niet bereid om te veranderen voor jou…

klaaaar
    Reageer

Oké het is nu niet mijn bedoeling om heel lullig over te komen wat ik waarschijnlijk wel ga doen:
    Je merkt zelf al op dat hij raar gedrag vertoont. En ik denk ook niet dat hij zo makkelijk zal veranderen daarin ook al ga je praten, dat heeft wel even tijd nodig. Dus ik snap die ‘misschien’ niet in je zin. ‘Misschien maak ik het dan uit’. Twijfel je serieus nog dat als hij niet van plan is te veranderen of je bij hem wil blijven? En ook ik snap dat het verrekte moeilijk is als jij van hem houdt, maar het is wel beter voor jezelf.
    Nogmaals, het is niet de bedoeling dat ik heel lullig overkom.

JustMe...
    Reageer

nee het komt niet lullig over, het is waar.
    ik heb maandag met em gepraat en gezecht wat ik er van vond en hij vond dat ik nogsteeds na 3 maanden nog best wel verlegen ben(maar dat valt reuze mee) en toen hebben we het uitgemaakt :'(

klaaaar
    Reageer

sterkte

JustMe...
    Reageer

Dank jullie wel (L)

Reageer

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

12 mei 2012
0 / 19
12 mei 2012
28 mei 2012